Ervaringen van bedrijven die op workation gingen

Versterk je werkgeversmerk met workations

Een workation heeft vaak als doel om de verbinding in het team te versterken. Het is een uniek werkavontuur wat medewerkers samenbrengt. Ondertussen is het ook een imago boost, branding van je organisatie en maak je jezelf een aantrekkelijke werkgever voor nieuw talent. Hieronder vind je cases van bedrijven die jou voor gingen met een workation bij Working Remotely.

versterk je werkgeversmerk met een workation

Whello

“Het was één groot feest!”

Als je het leuk vond, kreeg je bij Whello de kans om een week mee te gaan op workation in Spanje. Om de groepen niet al te groot te maken, gingen er 2 groepen van elk circa 10 – 14 personen.

Whello begon de workation met de wekelijkse kick off meeting, maar dan nu bij het zwembad. Ze namen de tijd om elkaar beter te leren kennen en deden ondertussen in een chille setting hun werk. In de villa waren 5 verschillende terrassen en binnen ook diverse tafels om aan te werken, waardoor je een rustige werkplek kon zoeken.

Er werd fantastische content gemaakt van de workation, hiermee laten ze zien hoe goed werkgeverschap er anno nu uit hoort te zien.

Denk bij de voorbereidingen aan:

  • Accommodatie
  • Catering
  • Vervoer
  • Groepsactiviteiten
  • Reistijd
  • Budget (en eventuele eigen bijdrage)
  • Branding/content creatie

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op

Advies nodig over jullie remote werkavontuur? We helpen je graag en kunnen alles van begin tot eind uit handen nemen.

    X